Statystyki informacyjne i reklamowe



[Animacja Agencyjno-reklamowa] Statystyki informacyjne i reklamowe

 Projekt statystyk trójwymiarowych "3D". Jak widać na zdjęciu projekt składa się z wielu elementów, wszystkie są wykonane w "3D" i oczywiście każdy z tych elementów ma swoje specyficzne właściwości. Akurat te biuro, to moja osobista wizja. Dodam tylko, że to był pierwszy taki projekt, za który się wziąłem.




Etap kompozycji tzw. "Composition", na zdjęciu zauważycie efekty, które zastosowałem oraz podgląd projektu. Element jak wspomniałem wcześniej zostały zaprojektowane w trójwymiarze "3D" np. Kubek, książki, statystyki, szkło, ściany panele. Czym więcej elementów tym dłuższy czas renderowania, ale efekt końcowy bardziej zadowalający.


Czy ten etap robi wrażenie? Każdy na pewno ma swoje osobiste zdanie na ten temat. Dostawałem pozytywne opinie na temat tego projektu i jestem osobiście z tego bardzo zadowolony.






Czas zaprojektowania: 9 godzin
Czas renderowania: 3 godziny


OFICJALNY FILM:
YouTube: http://youtu.be/OpFhoo0ell8


Specyfikacja:

Intro stworzone/by: Me/Ja (Marcin Jakubczak / Zerosu Metallium)
Nazwa: Statystyki informacyjne i reklamowe
Typ: Animacja komputerowa - Agencyjno-reklamowa
Data: 2014.V


Specyfikacja szczegółowa:

Obiekty wykonane: Trójwymiarowo (3D)
Tło wykonane: Trójwymiarowo (3D)
Jakość filmu: 1920x1080p (Full HD)
Czas trwania: 00:57 (sekund)







0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Translate