[Animation Logo] Artysta Marcin Jakubczak - Sun



Wyobrażacie sobie potęgę słońca i jego wpływ na otoczenie albo logo znajdujące się w jego strefie? Efekt będzie tylko jeden.

Animacja komputerowa przedstawia logo na tle słońca w kosmosie. Jak wiadomo słońce płonie potężnym ogniem. Kiedy logo zbliża się do słońca dochodzi do zapłonu. Efektem końcowym jest doszczętne spłonienie loga.


KRÓTKA HISTORIA TWORZENIA LOGO


"Minęło sporo czasu, zanim przekonałem się do stworzenia logo. Myślałem na początku po co mi to? W końcu się przełamałem i wziąłem za projektowanie pierwszych szkiców. Każdy projekt, na początku który stworzyłem, nie zadowalał mnie. Próbowałem do skutku, aż brakowało mi weny. Musiałem dać sobie na wstrzymanie, w między czasie przemyślałem co tak naprawdę mnie interesuje. Doszedłem do wniosku, że nie ma co przedobrzać i zrobię coś prostego."


~ Marcin Jakubczak


Artysta Marcin Jakubczak - Sun Logo
Animacja komputerowa - Logo

Wykonanie i realizacja: Marcin Jakubczak (SGiA - Strefa Grafiki i Animacji)
Facebook: https://www.facebook.com/Artysta.MarcinJakubczak
Deviant Art: http://marcinjakubczak.deviantart.com/








0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Translate